- Objednávky:
Objednávky jsou v okamžiku vystavení a potvrzení závazné, kupující se tím zavazuje převzít zboží a zaplatit platnou v okamžiku objednání. Součástí objednávky jsou platné kontaktní údaje zákazníka. - Platby:
Za zboží včetně služeb je možno platit v okamžiku převzetí zboží pouze hotově. Taktéž je možno využít bankovní převod, avšak pouze pro platbu za objednané služby a zboží předem. - Dodání zboží:
Všechny objednávky obvykle vyřizujeme do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky, v případě zaslání poštou je nutno připočíst také čas přepravy poštou. Pokud je objednáno speciální nebo hůře dostupné zboží, zákazník je včas informován o termínu dodání zboží, které bude max. do 10 dnů od objednávky. Pokud nebude tato max. doba dodržena, zákazník je oprávněn po dohodě od objednávky odstoupit a stornovat ji. Cenu speciálního nebo hůře dostupného zboží je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud zákazník s navrhnutou změnou nesouhlasí, je oprávněn po dohodě od objednávky odstoupit a stornovat ji. - Záruka a reklamace:
Na všechno námi dodané zboží je standardní záruční doba 24 měsíců dle platných zákonů. Záruku na počítačové sestavy je možno prodloužit na 3 roky viz. ceník. Záruka se vztahuje pouze na vady zabraňující řádnému užívání výrobků, nevztahuje se na fyzické a morální opotřebení. U sestav nesmí být porušena záruční pečeť.
Zákazník má právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vrácené zboží musí být v nepoškozeném a neopotřebovaném stavu včetně všech dokumentů, které byly se zbožím dodány. Zboží je možno vrátit poštou (obchodním balíkem, ne dobírkou) nebo osobně, finanční prostředky budou zákazníkovi vráceny bankovním převodem. - Poškození zboží při přepravě Českou poštou:
Pokud není balík zjevně poškozený, ale obsah ano, je možno v takových případech reklamovat u České pošty nejpozději následující den po dni dodání. Reklamaci uplatňuje vždy příjemce, aktivita ze strany odesílatele není možná. Náhradu škody za poškozený balík vyplatí Česká pošta pouze příjemci, který reklamuje škodu při jejím převzetí.
Na jakékoliv pozdější reklamace poškození při přepravě než do následujícího dne, nebere zřetel Česká pošta ani Quarim.cz. Zboží je majetkem příjemce v okamžiku odeslání a službu „doprava“ vykonávala Česká pošta pro jeho osobu. V takovýchto případech nemůžeme pro zákazníky řešit reklamaci bezplatně. - Ceny:
Jsme plátci DPH. U všech uvedených cen je doplněno, zda jsou bez DPH či včetně DPH. Pokud uvedeno není, jedná se o cenu bez DPH.